Pages

Khamis, Disember 31, 2009

GuDbYE 2o09,wElcOmE 2Olo....

Assalamualaikum....

Disebabkan hari ni akan menjadi hari last untuk saya kirim post kat blog ni pada tahun ini,jadi saya akan tulis apa yang saya nak sangat tulis.(tulis je la)Long Time No Type

Ok,ok,korang notice tak ade sedikit perubahan kat blog ni?Haha, perubahan ni saya buat sempena tahun baru bermula esok,1 jAnUaRy 2O!0...
January 1stdata not applicable...

Ok,ok,nak citer pasal persiapan saya nak pergi sekolah pulak...School Supplies(ermmm....miss gilew asrama)..
Cube korang teke,berape banyak barang kene bawa?Hahaha,saper hok pernah duduk asrama tu taulah...

Ok,ini checklist untuk barang2 yang kene ba
wak nanti...

Barang-barang yang perlu dibawa

Pixel IconsBeg sekolah
Pixel IconsBeg study
Pixel IconsBeg pakaian
Pixel IconsBaju sekolah(pustakawan)
Pixel IconsBuku(semua jenis)
Pixel IconsBarang2 membasuh
Pixel IconsBarang2 untuk mandi
Pixel IconsBekalan makanan
Pixel IconsCadar
Pixel IconsBantal peluk(tak bawak pon x pe)
Pixel IconsSarung bantal
Pixel IconsKasut sekolah,study
Pixel IconsSelipar tandas
Pixel IconsDan bermacam-macam lagi...

Orang yang sukakan sekolah akanStudents
Orang yang bencikan sekolah akan cakapBack-to-School Joke

Oklah rasenyer ini post terakhir untuk tahun 2009.Ohh,rindunyer tahun ni nanti....
Bye byeball drop 2009data not applicable2010 Balloon

Ok,Assalamualaikum....
Name Graphics

0 comments: