Sabtu, Ogos 29, 2009

Adik Baru....

Assalamualaikum sumer....ni lah adik baru saya.(Lepas die sebulan baru buat post pasal die..SmileyCentral.com)
Namenyer Rashdan Shaddiq...Cute x???Ade match dok dgn adik sye yang sorg lagi ni...???
Sye tnye sbb muke nyer mmg ader match 2 org tu mse kcik dlu...
Samer x???Hahaha...Nak tengok Rashdan menangis...ini dia videonya....


huhuhu...asyik nangis je kerja dier selain minum susu,buang air dan tido....hahaha...


Hish kakak aku ni,takde mase lain ke dia nak ambik gamba aku?Nak tido tak boleh...

Sehingga berjumpa lagi.....Assalamualaikum...

Khamis, Ogos 13, 2009

Pergi Tak Kembali...


Itulah dia...sekadar insan biasa...namun perjuangannya melebihi segalanya.Dia tak mahu disanjung,apatah lagi dijunjung,namun pemergiannya tetap dikunjung.Al-fatihah buat Ketua Kumpulan Rabbani...Ustaz Asri Ibrahim...

Tanggal 13 Ogos 2009, Mohamad Asri Ibrahim, 40, meninggal dunia dalam perjalanan ke Pusat Perubatan Pantai (PMC), Kuala Lumpur kira-kira jam 11 pagi kerana sakit jantung. Beliau pengsan kira-kira 10.30 pagi setelah 20 minit menyertai program Syahadah musim kelima di Angkasapuri. Semoga roh allahyarham dicucuri rahmat..










Berita Tergempar!!!



Seramai 41 Orang diserang ILI di SMAASZA.Sebab itulah saya balik sebab sekolah ditutup.Mudir kata ini bukan satu rahmat tapi sebagai satu langkah berjaga-jaga.Hmm...kesian kat Aini...dia kena jugak.Untuk pengetahuan semua,ILI tu adalah influenza like ilness.29/8/09 nanti kena balik sekolah semula.Ahh...macammanalah kawan2 yang kena kuarantin tu...