Ahad, Oktober 18, 2009

Nature Camp!!!!

Tanggal 8 Oktober,para peserta Nature Camp bertolak ke Angullia Resort Marang.Mase tu mmg sdp la mnanti sampai ke hotel tu.Tapi sesmpainya di hotel tu b'laku pula hujan lebt.Lebat yg tramat sgt.Sampai baju batik bsh 'berjeruk' dlm prjlnn ke chalet.Saya menginp dlm chalet bersama mijah,k.munirh and k.dyini.Mmg chalet tu kecik tpi agk bergaya la jgk.Perkara p'tama yg kitorg buat adelah tukar baju.Kami di arahkan untuk ke dewan lps tukar baju and solat asar.Kemudian Miss Graham bhgikn kami kpda 7 kumpulan.Saya ditemptkn dlm Group 1.
Group 1 berbincang pasal Sketch.

Mase mula2 berknln tu mmgla agak malu tapi lame2 rasA cam mesra plk.Mmg la kitorg sekolah agama dn x biasa ckp ngan laki tapi untuk sketch(lakonan nnti)kitorg kne jgk la.Dgn emy dri SMKDRI yg agk peramah (si berbaju merah tu..)kami dpt sesuaikn diri.Tjuk sketch kitorg adelh 3 org bdk pempuan yg ade bad habits iaitu ske buang smph ngate2.Dan tige org lgi yg baik & suke nasiht org lain.Dan emy jadi introducer.Mlm tu sepatutnya tgk buruj tapi hujan lebat.Kitorg pon tmlh pokok dlm sebuah pasu kecik yg Miss graham bagi.Huhuhu mmg sronok la.Keesokan harinye kitorg berjoging.Skjp je tapi agk sronok jgk.Dgn ksmptn ini sye ambik gambar scenery pantai and gambar Miss graham b'joging.


Waktu pagi di Angullia.Mmg glp mase ni.

Miss Graham berjoging di Angullia di tepi pantai.
Mmg penat kitorg berjoging kira-kira 2 kilometer tanpa bersarapan.

Lepas berjoging kitorg pon pegila breakfast kat canteen.Makanan pagi tu nasi lemak.Lepas tu kitorg pergi bina sandcastle.Kitorg diberi mase 30 minit untuk buat.Oops..luper plak nak bagitau nme kumpuln kiteorg iaitu Nature Lovers.Yg paling hepinyer kumpulan kitorg dpt juara sancastle.Tengokla sandcastle kitorg ni.Cantik x?Goofy

Lepas tu kitorg proceed on Scavenger Hunt.Mmg menarik dn mncbr minda.Lpas habis aktiviti tu kitorg blik ke chalet msing2 and berkms untuk blik.Huhuhu,sygnyer nk tinggal angullia yg indah ni.Lps habis mengemas and solat zohor,kitorg ke satu tmpt berdekatan pantai untuk mempersembhkan sketch kitorg.Best lar jugak sbb Nature Lovers mng tmpt kdua-juara sandcastle and sketch.Mmg seronok giler mse tu.Lps abis bagi2 hadiah,bas SMAASZA pon hantar kitorg balik ke sekolah masing2.Hrp2 kem sbgini akn diadkn lagi.Sehingga berjumpa lagi.Waving

0 comments: